maandag 31 augustus 2009

Huwelijk

Binnenkort trouwt de dochter van vrienden van ons en ik heb vast de kaart gemaakt, zodat het niet op het laatste moment aankomt!




Ik heb deze enveloppe-vouwkaart gemaakt, naar een workshop op Tiets haar club. Ik heb zwart en lichtrose cardstock van Bazzill gebruikt en Red Rose en Satin Rose van Core Color. Het dubbelzijdige scrappapier is van Chatterbox; Rose Bouquet, Dark Valentine Dots, Valentine Stripes. De ovale vorm, hartjes, tekst en tags heb ik uitgesneden met de Cricut. De stempel van het bruidspaar is van Hängler & Stängler. Onder aan het Dots papier heb ik een sierrand gemaakt met de Fiskars randpons.


De namen op de hartjes heb ik geprint en is lettertype Fine Hand. De labels zitten in een uitvouwvakje






Het scrappapier van de labels is de achterzijde van het bovengenoemde papier, drie verschillende kleuren met hartjesprint. Op het linkse label staat een tekst van Penny Black gestempeld. Op het middelste heb ik twee inkepingen gemaakt om papiergeld tussen te schuiven, en op het rechtse label heb ik een felicitatie geprint, waar ik zelf nog onze namen in kan vullen. Ik heb de labels afgemaakt met bloemetjes, lintjes en een ring embellishment.





Het papierrolletje heb ik gemaakt van een gewoon stukje printer papier waar ik de tekst opgestempeld heb met de Magnolia; Old Valentine Letter stempel. Ik heb het een beetje oud gemaakt door de randen te scheuren en bruin te inkten. Ik heb het opgerold en met een pakkettouwtje bijeen gebonden, waar ik een paar roosjes aan bevestigd heb.




De bloemen zijn van Prima Flower en voor de harten heb ik Cherry Blossom bloemen gebruikt waar ik met een beetje Stickels een glimmertje op gemaakt heb, helaas zie je dat niet zo goed op de foto.



Deze A-vier bladzijde heb ik op verzoek van de ceremoniemeester gemaakt, we werden verzocht allemaal iets in te leveren om een herrinneringsboek mee te maken. Ik heb hetzelfde papier als voor de kaart gebruikt. De bloem heb ik met de Retro Flowerpons van EK gemaakt en de schulprand met een Fiskars randpons. De tekst is een sticker van Crea Motions. Het blad is afgewerkt met een lint en hart embellishment.




6 opmerkingen:

Riet zei

Ohhh wat een schitterende kaart Jose,prachtig papier,mooie kleuren.
Wat een leuke stempel,en je bloemen zijn zo mooi.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Woooooooow,
what a great work!!!!!
The card (do I understand right, that it is from your daughter?) is so cute and gorgeous!!
And that the envelope is absolut fantastic!
So many details and so much love in it...GREAT!

Thanks for joining us at stampavie and more.

Hugs Ivi

Anne H. zei

WOW - Such a lovely card - both inside and outside!
An adorable Hanglarimage, beautiful colors and so many lovely details!
Thanks for joining us this week at Stampavie and More.
Anne -:)

Jetty zei

Wat een prachtige dingen maak jij zeg!!!
Ik heb een vraagje... Waar heb je die Magnolia Old Valentine Letter stempel gekocht??

Groetjes,
Jetty

Mignonnn zei

wat maak je ontzettend mooie dingen.. Ik ga je volgen hoor..

Groetjes
Mignon

Scrappingann zei

Hoi José,
Ik heb je blog eens een beetje doorgewandeld en je maakt erg mooie dingen, ik ben volger geworden, zodat ik nog eens terug kan komen.
Groetjes van Anja