zondag 27 september 2009

Het heeft even geduurd, maar daar zijn we weer

De laatste week heb ik regelmatig geen internet verbinding gehad, dus kon ik m'n blog niet bijwerken, maar nu we in Mannheim gearriveerd zijn, zal ik de schade inhalen. Er zijn tenslotte wel kaarten gemaakt.




Deze herfstkaart heb ik gemaakt voor de wedstrijd bij de Crazy Meiden. Het mooie papier met herfst kleuren is van :BoBunny, de 12"U Bug Me! line. Het papier is dubbelzijdig en ik heb gebruik gemaakt van: Dots, Stars, Stripes en de achterzijde van Outdoors. De cardstock is van CoreColor: Parsley, Sutter Butter en Frensch Rost. De stempel is van Magnolia en ingekleurd met Colorsoft potloden van Derwent. De eikeblaadjes en eikels zijn uitgesneden met de Cricut: Doodlecharms.

Dit was een sketch van Scraps! De kaart is ook gemaakt met het BoBunny papier. De stempel afdruk is van Hängler & Stängler. De tekststempel is van Autumn Leaves: Ticketed van Katie Pertiet. De twee bijpassende brads zijn van BoBunny.



Dit is een kaart zonder gemaakt zonder funstempels of plaatjes voor de wedstrijd van It's Scrap Time. Ik heb 'm gemaakt naar een uitgebreide beschrijving ( m'n Frans wordt steeds beter!) uit het Franse kaartentijdschrift: Passion Carte Créatives. Het papier is een blokje van Making Memories: Poolside & Greenhouse, ik heb Poolside gebruikt. Cardstock is van Bazzill. Ik heb de randen van de rechthoeken met de distresser bewerkt en daarna geinkt met Distress Inkt: Weathered Wood. De rechthoeken heb ik met de naaimachine op het cardstock gestikt.
De bloemen zijn van Prima Flowers en de randen heb ik ook geinkt met de Distress Inkt. Het hart is een charm en daar heb ik een parel ingeplakt met Tacky Glue, dus die laat niet meer los! De tekststempel is van Penny Black en uitgestanst met Nestabillities. Het lintje heb ik ooit op de markt gekocht en door de strik heb ik een pin met parels gestoken.








Geen opmerkingen: