zondag 13 december 2009

En nog maar twee kerstkaartjes

Ik was op zoek naar enveloppen en in de doos vond ik nog een hele stapel kerstbalkaarten, die ik ooit eens op de markt gekocht had. Het is wel leuk voor snel een kaartje te maken.

Het DP voor beiden kaarten is Polar Expressions van Imaginisce. Het groene cardstock van Bazzill en het stempelafdrukje van Friends Forever zijn uitgestanst met een Nestabilitie. Een strikje vastgezet met een Strass brad maken het af.


Op deze heb ik de stempelafdruk Bentley van Whipper Snapper gebruikt, een kerstroos van Prima, takjes van McGill pons, lintje en sterbrad.

9 opmerkingen:

Marjanne zei

Wat een leuke kaarten! Verllopt je reis verder goed?

Marja Sch zei

Ze zijn ontzettend schattig. Nu je het zegt ik heb volgens mijn ook nog ergens zoiets. Groetjes Marja

Margreet zei

wat een schattige kaartjes, José........jammer dat je niet op de clubdag kon zijn....toevallig had Marlous het stempeltje met "sterkte" bij zich.......dus ik heb hem maar aangeschaft...
fijne zondag verder!
groetjes, Margreet

Loes Oorschot zei

Oh wat leuk zijn deze José! Hier ben ik weg van!

Groetjes, Loes

daantje zei

wat een leuke kaartjes zeg. Vind de stempel van het hondje erg leuk.
groetjes
Daantje

Janny zei

oooh helemaal leuk Jose!

Riet zei

Ohh wat een prachtige kaarten Jose,leuke plaatjes,mooie kleuren,super.

Liefs Riet.

Angela zei

Hoi Jose,

Bedankt voor je reactie en jammer dat je je moest afmelden, had je graag ff in het echie willen zien!hihi
Gelijk ff bij je creaties gekeken en meid wat een mooie kaartjes!! Echt superrr leukk!!!
Liefs
Angela

jacinta's hobbyhoekje zei

ze zijn heel mooi geworden
ik heb die ook eens gekocht en het is lekker makelijk vind ik

gr jacinta