donderdag 11 maart 2010

40 jaar getrouwd

We hebben een uitnodiging gekregen van goede kennissen die veertig jaar getrouwd zijn, helaas kunnen we zelf niet aanwezig zijn, maar ik heb wel een kaartje gemaakt. Ik heb hiervoor de sketch van Friday Scketchers#92 gebruikt en als model de Easel Card voor Penny Black Saterday Challenge#91

Het lichtgrijze en bordeauxrode cardstock is van Bazzill en het prachtige dubbelzijdige DP is van SEI en heb ik gewonnen met mijn kerstsok inzending bij de Vintage & Scrapfun club.

Het stempeltje is van Penny Black, en heb ik ingekleurd met m'n Derwent potloden. Het label is een Cuttlebug die en de tekst is erop geprint.

De bloemen heb ik geponst met de Retroflowerponsen in drie maten en Daisyponsen in twee maten. De takjes heb ik met de MacGillpons gemaakt




11 opmerkingen:

anita01 zei

Een heerlijke geheel, mooie kleurtjes en een lief PB stempeltje, ja ja prachtig mooi kaartje hoor Jos'e.

Warme groetjes,

Anita

ps zie je vast snel.....toch!

Lia zei

Weer een prachtig project geworden!
Jammer dat jullie niet naar het feest kunnen gaan.........

*Ellen* zei

prachtig hoe je deze kaart hebt gemaakt en wat een lief stempeltje is dit

Marjanne zei

oooo samen in een doosje!! wat een enige kaart!!

Tineke van der Linden zei

Hety is een schitterende kaart José.

Groetjes, Tineke

jacinta's hobbyhoekje zei

wat een prachtige kaart is dat geworden zeg
leuk zo en die kleuren heeeeeel mooi

liefs jacinta

Marja Sch zei

Wat een mooie warme rode kleuren en die bloemen zijn geweldig zo. Gr Marja

Unknown zei

Oohh wat is dit een schatje José, prachtige kleuren lief stempeltje.

Groetjes Suze

Loes Oorschot zei

Wat een prachtige kaart José! De stempel is er zó leuk voor!!

Groetjes, Loes

Milnie zei

wat een ontzettend schattig kaartje, vind de kleur heerlijk warm en het afdrukje is gewoon te lief!

liefs

debby4000 zei

Adorable sweet card.
luv
Debby