woensdag 17 maart 2010

Beterschap

Knutselvriendin Sylvia is ziek, dus heb ik snel nog even deze kaart gemaakt, zodat ik 'm in Nederland nog kan posten. Ik heb de sketch van Friday Sketchers #93 gebruikt en hij kan zo het mutsenreceptenboek in, als beterschaprecept met 3 brads als ingrediënten.

Het Cardstock is van Bazzill en DP: Flower Patch van Making Memories. Stempel is: Get well chicken van Whipper Snapper. Bloemen zijn gemaakt met de Retroflower ponsen van EK en de blaadjes met een MacGill pons. Tekststempel is van de Stempelmakers in Eindhoven, en heb heb ik vorig jaar samen met Syllie in de Stempelwinkel in Deventer gekocht.

6 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een leuk kaartje! je vriendin zal hier wel blij mee zijn! Ik hoop dat ze snel beter is!

*Ellen* zei

prachtig is die, daar word je toch gelijk beter van

anita01 zei

Daar knap je gelijk van op zeg, och Jose wat is dit kaartje weer lief....en een spontaan gebaar, geweldig...Las op mijn blog dat je weer ver ging..wens je behouden vaart hoor.

Warme groetjes en zal je missen de 20ste...

Anita

Unknown zei

Wat een vrolijke kaart José, daar wordt je zo weer beter van.

Groetjes Suze

jacinta's hobbyhoekje zei

ik weet zeker dat ze van deze mooie kaart gauw opknapt
lekker vrolijk leuke kleuren

liefs jacinta

Sylvia zei

Hoiiiiiii Jose en wat denk je :) ik vind HEM SUPER DE SUPER GEWELDIG!!!!!!!! DANK JE WEL!!!!!!! Onwijs gaaf!! En de opkikker ga ik gebruiken hoor. Nou ik kikker van de kaart helemaal op :) onwijs lief zeg!!!!!

Hugs
Syllie