zondag 7 maart 2010

Een baan

En weer een kaart waarmee ik aan twee challenges mee doe. De sketch is van: Stamp with Fun Challenge#48 en tevens bij DDC#38 waar het onderwerp Boys Only is.

Het cardstock is van Core Color: French Roast en Sutter Butter. DP is van Bo Bunny: 12" U Bug Me! - Stars, Stripe, Dots & Outdoors. Patrijspoortstempel is van Shake It en het mannetje is van Hanglar & Stanglar. De tekst is geprint met lettertype: AlphaRope. In plaats van lint heb ik een pakkettouwtje gebruikt waar een vuurtoren-charm aan hangt.

12 opmerkingen:

Lia zei

José wat een leuke kaart zeg!
Die stempel van de patrijspoort heb ik ook gehad, maar met de overhuis ben ik gaan ruimen en heb een heleboel "oudere" stempels verkocht.
Toch spijtig denk ik dan nu..............
Jouw versie van de boys only versie is echt heel goed gelukt hoor!

jacinta's hobbyhoekje zei

goh wat een prachtige kaart is het weer geworden zeg

liefs jacinta

jacinta's hobbyhoekje zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Riet zei

Wat een stoere jongenskaart Jose,leuk die stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Erica zei

Een gave kaart José, lekker stoer! Leuk dat je weer meedoet met de Double Dutch challenge :D

Groetjes,
Eer

P.S. Back to Backs is niet het merk van het BoBunny papier volgens mij, maar iets wat op al hun papier staat omdat het dubbelzijdig is ;o)

Sylvia zei

Ahoyyyyyyy wat toppie zeg Jose, ik vind hem gaaf zeg!!!!!! Zelfs het bedeltje, een vuurtoren, wouw!!!!!

Knuffels
Syllie

Marjanne zei

Land in ziiiicht!! wat een ontzettend leuke kaart, dar moet je wel een challenge mee winnen!

*Ellen* zei

wat een prachtig stoer kaartje en heel origineel met die stempel

debby4000 zei

Oh this is adorable, love the sweet image and fab details.
luv
Debby

anita01 zei

Gaaf en stoer en helemaal in je *boot* straatje....verschrikkelijk leuk gedaan....zo ook je tekst.

Warme groetjes,

Anita.

Tineke van der Linden zei

Een gaaf jongens / mannenkaartje José.

Groetjes, Tineke

akkina van steen zei

leuke jongenskaart past echt bij jullie vuurtorens en schepen is altijd mooi
liefs Akkina