zondag 28 maart 2010

Thanks

Deze, voor mijn doen, erg drukke kaart heb ik gemaakt voor Marga en John van Hobbystempels, om te bedanken voor de geweldige blogcandy die ik op hun site gewonnen had. Ik heb hiervoor de sketch van Sweet Stampin Challenge Blog #19 gebruikt en SC #17 van Sketchy Colors waar je de kleuren: Oranje, Turqouise, Wit en Bruin in moest gebruiken.

Het cardstock is Cappucino van CoreColor en turqouise van Bazzill. DP is GP243 & GP242 van Best Creations Inc. Tekststempel is van Inkadinkado en de shoppende dame is een Leeré Aldrich Clear stamp, die wordt uitgegeven bij Stampavie, ik heb haar met een Nestabilitie uitgestanst. De golfrand is gemaakt met Fiskars randpons. Bloemen zijn van Prima flower en Strasssteentjes en knoopjes uit een doosje van Blokker.


16 opmerkingen:

Loes Oorschot zei

Prachtige kaart José! Het kan mij niet druk genoeg zijn... Heerlijk als er veel op een kaart te zien valt!

Groetjes, Loes

*Ellen* zei

prachtig is die en zo lekker vrollijk

*Ellen* zei

ik bedoel vrolijk hihi sorry voor de spelfout

Unknown zei

Wat een leuke vrolijke kaart, krijg spontaan zin om te shoppen!

Terry zei

Hai hai José dank je wel voor het meedoen met de challenge van de Sweet Stamping challenge blog....vind je kaart erg gaaf geworden hoor.....Veel liefs Terry

Queen La Rubba zei

I love that you spend just about every week with us here at "Sweet Stampin"! I love seeing all of your creative and fun cards! This one is just FAB! Love the colors and the flowers are great! Thank you for joining us for this weeks "Sweet Stampin" challenge! I look forward to seeing more of your incredibly gorgeous crafty works in the future!
HUGS
Rach ~ Queen La Rubba
I invite you to hop on over and entering my candy give away!!

Marjanne zei

Prachtig kaartje José!!Heel zonnig!!

Margreet zei

idd voor jouw doen een vrij drukke kaart, maar hij is wel mooi geworden!
leuk dat je weer meedoet bij Sweet Stampin!
groetjes, Margreet

jacinta's hobbyhoekje zei

wat een prachtig kaartje is dat
leuke kleuren weer

liefs jacinta

Maya zei

SUch a wonderful card!
Love the design and the details are just perfect!!
Thank you for joining us at SC,
hugs from Maya :)

Faye zei

Hiya Jose. So nice to see you again with yet another fab card. Thanks for playing at Sweet Stampin. x

Monie zei

Ik hou op zijn tijd wel van een druk kaartje hoor José. Vind hem dan ook erg leuk geworden, leuke frisse kleurtjes.

Jayne Hayward zei

Love the dp and the image used. Great take on the sketch.

Thanks for joining in with us on Sweet Stampin Challenge Blog.

Jayne xx

Cora zei

super jose wat een geweldig leuk kaartje toppie dat je gewonnen heb

Marja Sch zei

Hoi José wat een lekker fleurig kaartje. Mijn laptop heeft een schoonmaakbeurt gehad en ik ben nu alles er weer op aan het zetten. Hij is gelukkig weer een stuk sneller. Ik heb vandaag een vlopje op de bus gedaan naar Nijmegen. Ik ben benieuwd wat je ervan vind.

Unknown zei

Hi Jose, i hope you are keeping well!
what a cute image! lol love the flowers.
thank you so much for joining us for a Sweet Stampin Challenge this week, good luck
love emma xxx