maandag 9 augustus 2010

Te laat!

De kaart komt te laat aan, maar we hebben Els wel persoonlijk op haar verjaardag gefeliciteerd!

Het cardstock is van Bazzill en DP is een paper pad block: Queen Bee van Pinkpaislee. Het is uit het pakket van de laatste clubdag bij de Crazy Meiden, net als de bloemen, parels en bedel. De stempel is uit een oude voorjaatskit van Magnolia, en uitgesneden met een Nestabilitie, net als de tekstovaal. De tekst is geprint. Voor de blaadjes heb ik de Nellie Snellen pons weer gebruikt en het lint en de brads zijn van Doeading.

11 opmerkingen:

Loes Oorschot zei

Dit is een prachtige kaart! Mooi van kleur en heel leuk ingedeeld! De stempel is en blijft zo snoezig...

Groetjes, Loes

Tineke van der Linden zei

Wat een schattige kaart José. Prachtige kleurtjes..
Groetjes, Tineke

tanja zei

hi jose wat lieverd je kaartje
doeiiiiig tanja

Karin zei

wat een prachtig kaartje Jose!
Heel erg mooi.

Groetjes karin

Bernadet zei

prachtige kaart Jose
Schitterend papier ook

Sylvia zei

Ooooooooooooooooo kijk ;) ben je toch nog optijd geweest. Ik ben zon echte muts die van alles vergeet :W oooooooo erg he. whahaha ;)
Nou ik vind dat je een gave kaart hebt gemaakt ;) maakt niet uit hoelaat deze komt, hij blijft altijd leuk om te krijgen toch!
:( voor Peter is het niets met de Pont geworden... helaas.
Mijn eerste werkweek was erg vermoeiend, veel nieuwe dingen en gezichten. Veel collega's en een geheel andere baan natuurlijk, veel om te onthouden en ik hoef mij niet te vervelen in iedergeval :P lol.

Hugs
Syl

Margreet zei

Wat een prachtige kleuren heeft dit kaartje José!....leuke details....mijn beer hoort op zijn rug te liggen (vandaar zijn naam: Lazy Boxer Bear), al kun je hem ook rechtopstaand gebruiken!
Fijn weekend!
xxx Margreet

Renske zei

Mooie kaart heb je gemaakt!
Mag ik vragen hoe en waarmee je de stempel hebt ingekleurd?

Groetjes, Renske

José zei

Hi Renske,
Ik heb haar ingekleurd met Derwent Colorsoft potloden, waar ik een lijn mee aanzet en uitgevaagd met een doezelaar en reukvrije terpetine.

Renske zei

Oh okay. Lijkt me in het begin behoorlijk oefenen of niet?

En gebruik je er dan ook speciaal papier voor?

Groetjes, Renske

José zei

Ik stempel met Stazon (een watervaste Inkt) op correspondentie kaarten van de Hema of Bruna. Die van de Hema zijn iets dikker en niet zo glad, dat kleurt lekkerder,daardoor kun je de kleuren beter vervagen. Het is idd in het begin even oefenen, maar dat is met alle technieken zo.