zondag 26 september 2010

Herfstkaart

De uitdaging bij de "It's Scraptime" club was een herfstkaart maken. Dit is de mijne geworden:

De basiskaart is van Papicolor. Cardstock van Bazzill (voor de eikeblaadjes en eikel). DP is een stukje uit een oude serie van Doodlebug. De egel is van hout en kreeg ik vorig jaar gratis bij het Franse kaartenblad: Passion cartes créatives, waar ik een groot fan van ben, en wat vier keer per jaar uitkomt. Eikeblaadjes en eikel heb ik met Cartridge Doodlecharms van Cricut uitgesneden. Lintje heb ik bij Scrapbookwinkel in Heesch gekocht. Pin is gemaakt met spulletjes uit eigen voorraad.

8 opmerkingen:

Margreet zei

mooi kaartje José...wat een grappig egeltje!
fijne zondag nog!
xxx Margreet

Loes Oorschot zei

Wat een mooie kaart José! Ik ben helemaal weg van de houten egel. De versieringen zijn er ook heel leuk bij.

Groetjes, Loes

Marja Sch zei

Wat leuk José zo samen met dat egeltje. het past allemaal zo goed bij elkaar. Gr Marja

anita01 zei

Ha Jose, wat is de herfst bij jou ook al toegeslagen op het schip hi,hi, Wat een leuke creatie en tja dat egeltje steeld de show hoor, lieffie.

Warme groetjes,
Anita

*Ellen* zei

prachtig kaartje, en toch vrolijk voor een herfstkaart

Riet zei

Prachtige kaart Jose,leuk dat egeltje.

Liefs Riet.

jacinta's hobbyhoekje zei

heel leuk kaartje is dat zeg
dat blad ken ik koop ik ook vaak staan toch wel eens leuke ideeen in niet dan??
liefs jacinta

Tineke van der Linden zei

Wat een schattige egeltjeskaart José!
Groetjes, Tineke