donderdag 26 mei 2011

Piraat


Ik heb van de week hard gewerkt om wat kaarten klaar te krijgen, dit was een van hen.
Het cardstock is van Bazzill en ColorCore en DP van My Mind's Eye: American Made. De stempel is van Magnolia en ingekleurd met Derwent potloden. Tekststempel is van Family Stempels en heb ik met wit embossingpoeder en heathtool op laten komen, zodat je de tekst goed kunt zien. Het ovaaltje is uitgestanst met een Nestabilitie. Grote ovaal en mat heb ik met de Cricut uitgesneden. Verder heb ik alleen twee stuurwiel-charms gebruikt.


Sketch is van Sketch Saturday nr 156

Ze doet mee aan de volgende Challenge:

13 opmerkingen:

Loes Oorschot zei

Prachtige kaart José! Erg mooi papier heb je gebruikt en alles past perfect bij elkaar.

Groetjes, Loes

Margreet zei

hij is moooooiiiii José......prachtig gekleurd, prachtig papier en gave charms!
xxx Margreet

Cora zei

super kaartje jose

Lia zei

Deze is echt heel erg mooi, en zo netjes ingekleurd!!

groetjes Lia

*Ellen* zei

prachtig is dit stoere zeebonkie

Tineke zei

Superleuke kaart heb je weer gemaakt José, suc6 met de challenge!

Groetjes Tineke

Marjanne zei

wat een leuk kaartje josé, echt leuk die piraat!! bedankt voor je berichtje, wat een gedoe met blogger he?! Ik had het probleem ook, maar nu lijkt het opgelost. Gelukkig!

Esther zei

Prachtig kaartje geworden,mooi papier.

Groetjes esther

Tineke van der Linden zei

Een superleuk piratenkaartje José!!! Mooi papier hè? Ik heb het pas ook bij Marlous meegenomen. Mannenpapier is zo zeldzaam...als je iets ziet, moet je direct inslaan!
Groetjes Tineke

anita01 zei

Hej gezellige meid,

Even lekker bloggen en hopen dat mijn berichtje blijft staan....Vind je kaart weer supertjes, met de stuurtjes, enig hoor.

En de bierdoos is van Jolanda, klik maar op de link en echt een aanrader...donatie 1 euro en je kan je lol op....ben er zelf echt weg van en je kan ook meedoen aan de challenge...is wel wat voor jou dacht ik zo hi,hi,

Liefs met warme groetjes,
Anita

debby4000 zei

Oh gorgeous Jose, love it.
luv
Debby

Lisa Hjulberg zei

Nicely done! Thanks for playing with us at Sketch Saturday! We hope you'll join us again soon!

Monie zei

Prachtig José! wat werk je toch netjes .Je kaarten zijn tot in de puntjes verzorgd.
Groetjes van Monie