donderdag 9 juni 2011

Summer


Met al dat mooie weer ben ik wel in de stemming om een zonnig zomers
kaartje te maken.Het cardstock is van Bazzill en het vrolijke papier is uit een paperpad  die ik de laatste clubdag van Marja heb gekregen, ze had 'm bij het Kruitvat gekocht, dacht ik, er zitten zoveel leuke papiertjes in, het is jammer dat je de glitters op sommige papiertjes op de foto niet goed kunt zien. Tilda heb ik gemaskerd en ze drijft nu lekker op de reddingsboei in het zonnetje! Ik heb haar ingekleurd met Derwent potloden en een echte strik in haar haar gegeven en haar badpak is voorzien van brad-knoopjes. Het kant komt van de Ribbon Girl. De gele bloemen heb ik ook van Marja gekregen en de blauwe komen van It's Scraptime. Takjes en blaadjes zijn geponsd.

Ze doet mee aan de volgende challenges:

22 opmerkingen:

Tineke van der Linden zei

Een schitterende zomers kaartje José! Leuke zonnige kleurtjes ;)
Groetjes Tineke

Unknown zei

Wat een mooie vrolijke kaart José lekker zomers, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij SCCB.

Lieve groetjes Suze

*Ellen* zei

prachtig is dit lekkere zomerse kaartje

Anoniem zei

Hallo, Leuke kaart en hij is echt zomers!!
Bedankt dat je mee wil doen aan The dutch magnolia chickies challenge.

Groetjes Steffie

Tineke zei

Wat een supervrolijk kaartje heb je gemaakt José, toppie!

Groetjes Tineke

Margreet zei

wat een heerlijk zonnig kaartje José...leuk zoals Tilda op haar reddingsboei zit...ik heb dat papierblok ook....best leuk, vind ik!
xxx Margreet

Marjanne zei

heerlijk zomer!! en dit kaartje geeft de zonnige sfeer heel mooi weer!

Marjanne zei

trouwens op je hele blog schijnt het zonnetje!

Loes Oorschot zei

Prachtige kaart in die mooie zomerse kleuren! Om vrolijk van te worden! De kaart is erg leuk versierd en de kleine details zoals het strikje en de knoopjes maken het helemaal af. Tilda dobbert daar heerlijk zo...

Groetjes, Loes

Anne H. zei

Your card is wonderful!
An adorable image and beautiful colors.
Thanks for joining us this week at JM / HS.
Anne

Yvonne Donders zei

Hoi hoi,

Superleuk kaartje heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet met onze challenche bij the Dutch Magnolia Chickies. Heel veel succes.

Groetjes yvonne

Unknown zei

How cute, love the added embellishments to Tilda.

Thanks for joining us at Magnolia Stamp Lovers and hope to see you again for our 6/19 button challenge.

Hugs,
Stephanie

Cora zei

geweldig wat een leuk kaartje en die stempel is ook zo leuk

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jose.

Liefs Riet.

Sylvia zei

O wat heb je weer veel leuks gemaakt. Jammer dat ik het niet allemaal zo goed bij kan houden nu met dat geklus en regel werk. En je blogje is ook helemaal in water style ;). Ik mis trouwens nog een marja blokje bij je....... of heb je dat beruchte blokje toch wel. Ik stond er mee in mijn handen..... en dacht die is echt wat voor José ;).

Hugs
Sylvia

Anneke. zei

Prachtige zomerse kaart.
Leuk dat je mee doet aan de challenge van The Dutch Magnolia Chickies blog.
Groetjes Anneke.

tanja zei

dit is een heerlijk zomerse kaartje
om naar te kijken fijne pinkster tanja

greet zei

Het is echt zomer op je kaart. Lekker vrolijk en mooie zomerse kleuren.

Groetjes Greet

Danielle zei

wat een prachtig zomers kaartje heb je gemaakt erg leuk hoor

bedankt voor je deelname aan the dutch magnolia chickies

groetjes Danielle

Marjan van der Wiel zei

Wat een prachtige kaart zeg. Bedankt voor het meedoen met de challenge.
Liefs, Marjan

Karen zei

Pretty! THanks for joining us at MSL! : )

miriam zei

wat een mooi fris kaartje

bedankt voor het meedoen met DMCC
gr miriam