donderdag 4 augustus 2011

Oost, west thuis best!


Stond op het kaartje wat ik van blogmaatje Sylvia kreeg, ze zit nu in haar mooi opgeknapte appartementje. Natuurlijk moest er een kaartje gemaakt worden, maar buiten de babykaarten, wil het toch weer niet vlotten met de inspiratie, dus weer maar wat challenge blogs bekeken, en dit is het resultaat geworden.
Cardstock is van Bazzill en DP is een Paperpad van Creamotions: Victorian Romance "mixed".
Afbeelding is van Magnolia en heb ik voor het grootste gedeelte gepaper-pieced en de rest gekleurd met Derwents. Bloemen zijn gemaakt met EK retro pons en takjes met stanzen van Crealies en Marianne Design. Tekst is geprint. De wolken heb ik gemaakt met Distress Ink:Feaded Jeans en het raam heb ik gevuld met Glossy Accents.

Ze doet mee aan de volgende challenges:

13 opmerkingen:

Liberta zei

Ondanks dat je zegt dat het niet zo lukt vind ik hem mooi geworden.

Liefs, Lieb

Kaartenkraam zei

Maar daar is het bloggen toch goed voor om inspiratie op te doen bij elkaar, tenminste zo zie ik dat wel hoor! En in dit geval met resultaat want het is een hartstikke leuke kaart geworden!

groetjes van Ank

Margreet zei

hij is gaaf José!
xxx Margreet

Loes Oorschot zei

Wat een prachtige kaart! Heel mooi van kleur en erg leuk gedaan met de takjes aan beide zijden van het huis, het lijken zo net boompjes.

Groetjes, Loes

Jolanda zei

het is een leuke kaart geworden Jose!
wat een goed idee om de raampjes met glossy accent op te vullen!
grtz Jolanda

Unknown zei

Hele mooie kaart José daar zal sylvia vast blij mee zijn.

Lieve groetjes Suze

Marjanne zei

prachtig dit kaartje, ja met het bezoeken van andere bloggen doe je veel,inspiratie op. Leuk!!

Cora zei

super kaartje jose erg leuk geworden

debby4000 zei

Gorgeous beautiful card Jose, love the pretty colours.
luv
Debby

Karin zei

Wat een prachtige kaart!

Groetjes karin

Tineke van der Linden zei

Ha José, aan je kaartje is niks te zien van te weinig inspiratie.. Supergaaf is deze met het leuke huis!!!
Ook de andere kaartjes die ik nog niet gezien had, zijn allemaal weer geweldig!
Groetjes Tineke

Annemarie en Merit zei

Hoi Jose,

Via,via kwamen we op je blog terecht, wat een leuke kaarten maak je zeg we zijn een s even door je blog heen gefietst, ziet er heel gezellig uit, we gaan je volgen hoor.

groetjes Annemarie en Merit

greet zei

aan je kaart is niet te zien dat je geen inspiratie had. Ik vind het een prachtige kaart. Mooi in hollandse kleuren.

Groetjes Greet