woensdag 23 november 2011

Foto kerstkaart

Met toestemming van Monie om een van haar foto's te mogen gebruiken, heb ik deze foto kerstkaart gemaakt voor 'n zoon en schoondochter.


Het cardstock is van PapiColor en DP van DaisyD's, ik heb de randen met schuurpapier wat opgeschuurd om ze wat ouder te laten lijken en daarna met Distress Ink: Walnut Stain beinkt, en van een randje in stiksteekjes voorzien. De witte rand is gemaakt met een Fiskars randpons en ook beinkt, met een knipoog naar het cupcake bakje dat Monie met de Cricut gemaakt had. Tekststempel is van Mariëtte Verhees.Verder heb ik een lintje gebruikt, daaronder wat veertjes en een pin erdoor gestoken.
Ik ben zelf wel tevereden over het resultaat.

7 opmerkingen:

Tineke zei

Hij is weer helemaal superleuk geworden José!

Groetjes Tineke

Liberta zei

Mooi gemaakt José.
Prachtige foto van Monie en jij hebt hem mooi uitgewerkt.

Liefs, Lieb

Margreet zei

prachtig José...heel fijntjes!
xxx Margreet

Tineke van der Linden zei

Wat heb je een schitterende kaart gemaakt José met de foto van Monie!!! mooi zo in het blauw.
Groetjes Tineke

Riet zei

Ohhh wowwww Jose,Wat is dit een SCHITTERENDE kaart.
Lief van Monie,en goed van jou om zo iets moois en aparts te maken.

Liefs Riet.

Marjanne zei

nou daar mag je zeker tevreden me zijn!!

Monie zei

Dat heb je toch nog snel gedaan José! Oh en wat is hij mooi geworden. Complimenten voor deze mooie kaart. Het was een leuke samenwerking !! Fijn weekend en groetjes van Monie