maandag 16 april 2012

Schip ahoy

Alweer een kaart gemaakt met een Magnoliastempel zonder Tilda of Edwin. Er zijn mensen die niet zo van de poppetjes houden, en deze stempels zijn dan heel goed te gebruiken. Vanuit mijn achtergrond heb ik een voorkeur voor maritieme kaarten en hier is er weer een.


Ze is gemaakt met de wedstrijdsketch van de Crazy Meiden van april. Het cardstock is van Corecolor en Bazzill en DP is van Maja Design. Stempel is een Magnolia en die heb ik ingekleurd met Derwent potloden. De achtergrond heb ik eruit geknipt en cardstock achter geplakt, waardoor het zeilschip net wat meer diepte heeft gekregen. De golf heb ik ingevuld met glitterpoeder en op de krullen heb ik Liquit Appliqué gedaan en met de heattool wat oplaten komen. In de rand heb ik nestelringetjes geslagen en er een koordje doorgedaan. De randen zijn geponst met een Fiskars randpons en het anker is een MS pons. De labeltjes zijn Cuttlebug stanzen en de tekst is geprint.

Ze doet mee aan de volgende challenge:



9 opmerkingen:

Tineke van der Linden zei

Wauw, wat een prachtige kaart José! Erg leuk gedaan om de achtergrond eruit te knippen. Dat ga ik ook eens doen, bedankt voor je idee.
Ik vind maritiemkaarten ook altijd mooi.
Groetjes Tineke

sjanie zei

Wat een prachtige kaart, José.
Ik hou ook zo van deze kaarten.

Groetjes,
Sjanie

Riet zei

Wowwww Jose,Wat is dit een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Liberta zei

Ik vind jou Maritiem kaartjes altijd hartstikke mooi.
zo ook deze weer. Het heeft geen stempel nodig.
Suc6 met de challenges.

Liefs, Lieb

MarcyK924 zei

This card is GORGEOUS! You nautical details are perfect, especially the wave over the ship's rope! Thanks for joining our challenge at Our Creative Corner! Hugs, Marcy

Lia zei

Een superleuke kaart heb je gemaakt,
groetjes Lia

LeAnne zei

This is a very cool card! My husband is a sailor, he would like this!

Anita Houston The Artful Maven zei

Wonderful card! I love the laced in ribbon, the texture on the water...the colors! Thank you for joining us at Our Creative Corner this week!

rudlis zei

Stunning design. I like your card. Thanks for joining us at Our Creative Corner.