dinsdag 28 mei 2013

Liftchallenge

Weer een keertje een liftkaart gemaakt, maar ik was te laat met 'm op het blog zetten, dus de uitdaging was al voorbij. Maar het was leuk om 'm te maken.
 
 
Het cardstock is van Bazzill en DP uit de paperpad: Life by the Sea van Maja Design. Tekststempel is van Different Colors en is uitgestanst met een Nestabilitie. Het stuurrad en de golfjesborder heb ik uitgesneden met de Cricut. Het randje heb ik met de hand gestikt. Verder heb ik een knoop, touwtje en pin uit de voorraaddoos gebruikt.

 
Dit was de te liften kaart van Betsy Veldman 

9 opmerkingen:

anita01 zei

Het zijn beide weer super leuke kaarten Jose, echt in jou stijltje.

Warme groetjes en behouden vaart!
Aniet xxx

Marjanne zei

Wat een mooie zeemanskaart ...

sjanie zei

Wat een mooie maritiem kaart, José.

Liefs,
Sjanie

Tineke van der Linden zei

Jammer zeg dat je te laat was met insturen... Het is juist zo'n gave maritiemkaart! Leuk zeg dat grote stuurrad en de golfjesborder.
Groetjes Tineke

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jose.

Liefs Riet.

Monie zei

Wat een mooie kaart , leuk dat maritieme thema. Dat pas echt bij jou. Groetjes van Monie

Unknown zei

Wat een gaaf kaartje! Jammer dat je te laat was met insturen maar je kaart is er zeker weten niet minder om!

Groetjes karin xx

Marja Sch zei

Deze is ook heel leuk.

Tineke zei

Wat weer een schitterende kaart José en ik ben er weer!
Heb de rest van je blog ook even bekeken en het ziet er super uit allemaal. Ik kom vanaf nu weer regelmatig bij je langs hoor, heb je gemist maar door privé-omstandigheden
kon ik even niet anders!

Lieve groetjes
Tineke