woensdag 11 februari 2015

Condoleancekaart

Voor een lieve freubel vriendin die van de week overleden is heb ik deze kaart gemaakt.
 
 
Het cardstock is Cityscape van Coredinations, de achtergrond is: masker Chicken Wire van Dutch Doobadoo en heb ik met Pimico Stone distress inkt en een sponsje opgebracht. De stempel en bijpassende mal zijn van Hero Arts/Sizzix, de bloemblaadjes heb ik nog een keer gestempeld, uitgeknipt en verhoogd opgeplakt, zodat de kaart wat meer diepte krijgt, als hart heb ik een zwart Strass-steentje geplakt. Het lintje komt uit de voorraaddoos en de tekst is geprint.
 

8 opmerkingen:

carla zei

Een supermooie condoleance kaart.
Jammer dat ze al een bestemming moest krijgen.
Sterkte bij het overlijden van je freubel vriendin.
Groetjes,
Carla

Margreet zei

Een prachtige kaart voor deze trieste gebeurtenis.
xxx Margreet

debby4000 zei

Beautiful, elegant card.
luv
Debby

Marjanne zei

Wat mooi! Sterkte met het verlies van je vriendin

Marjanne zei

Wat mooi! Sterkte met het verlies van je vriendin

Diny zei

Wat een mooie kaart heb je voor haar gemaakt Jose....ik wens je veel sterkte.

Groetjes Diny

Tineke van der Linden zei

Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor haar. Heel veel sterkte!
Groetjes Tineke

Zw@@n zei

Wat een prachtige kaart, Jose. Erg mooie kleuren. Sterkte met het verlies van je vriendin!
Bedankt voor je deelname aan CAS on Sunday. Liefs, Wilma