dinsdag 17 november 2015

Nogmaals de tripple easelkaart

Ik wil even terug komen op mijn vorige post, de tripple easelkaart. Ik kreeg er verschillende vragen over die ik wel beantwoorden wil maar bij sommige mensen kan ik niet op hun blog komen.
De kaart kan helemaal plat dicht gevouwen worden en past dan in een A4 envelop.
 
 
Ze is ook helemaal niet ingewikkeld, als je de 3 afzonderlijke easelkaarten gemaakt hebt in de verschillende groottes, zet je de kleinste op als easelkaart en de tweede zet je omhoog, en plakt daar de kleinste op die als steuntje dient voor de middelste kaart
 
 
En dat doe je ook zo bij de laatste kaart, je plakt de middelste op de grootste kaart en  gebruikt die dan als steuntje voor de achterste kaart. 

 
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en jullie ook zo'n leuke kaart kunnen maken.
 
 

7 opmerkingen:

Rosina zei

Bedankt voor de uitleg van deze mooie triple easelkaart José. .het is een BEAUTY. ....
groetjes Rosina

!neke zei

Super kaart weer !
Leuke uitleg !

Diny zei

Wat een goede uitleg Jose....en het blijft een PRACHTIGE kaart!
groetjes Diny

Leni zei

Goeie uitleg José, ik snap het helemaal, thanks!!

Groetjes Leni

Nancy Soetaert zei

danke voor de info, wordt toch wat duidelijker zo.
groetjes, nancy

Marjanne zei

ik snap 'm!! bedankt voor de uitleg!

debby4000 zei

Beautiful and clever card.
luv
Debby