donderdag 18 februari 2016

52 Weeks to Christmas

Week zeven. Ik heb met de sketch van de Crazy Meiden club deze kaart gemaakt, ik vond het een moeilijke sketch om mee te werken maar het resultaat valt niet tegen.


Het cardstock is van CoreColor en DP is Frosted Lace van Wild Rose Studio. Het plaatje is van Studio Light: Winter Memories, het plaatje heb ik met de distresser bewerkt en daarna met Walnut Stain beinkt, dat heb ik ook met het DP gedaan. Over de dwarsbalk een 6 cm breed kant gespannen. Het komt van Doeading. De sneeuwvlokken zijn stansen van MFT en de grote bruine is van MD. De tekst stempels zijn ook van Studio Light, met Mocca inkt van Differnt Colors gestempeld en de stans waar ze opgeplakt zitten is van Spellbinders. Hier en daar nog wat plakparels en brads en klaar zijn we weer.

23 opmerkingen:

Leni zei

Wat een super mooie kaart.
Groetjes Leni

!neke zei

Hij is echt geslaagd !!!!

groeten Ineke

Epie zei

Superleuke kerstkaart José ,mooie
kleurencombi blue,prachtig geheel joh !!
Vriendelijk dank voor je bijdrage aan 52 WTC
Hobbygroet van Epie xx (DT)

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt José!
Groetjes Suzan

Marijke zei

Wat een mooie kaart!! en wat past je sneeuwvlok goed bij het plaatje. ERg leuk gedaan. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Scrap@Home by Miranda Bouhof zei

mooie kaart,bedankt voor je bijdrage bij WLVC
groetjes miranda

Diny zei

Wat een schitterende kerstkaart Jose!
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

Mooie kaart Jose!
Groetjes
Nancy

Trijntje zei

Hoi Jose wat een leuke kaart. Heel mooi met dit dp. Mooie kleuren. Groeten Trijntje

Unknown zei

Wat een lastig modelletje, maar wel echt prachtig resultaat!
Heel erg mooi

Groetjes karin xx

Annemie zei

Hallo José,
een heel mooie kaart, lijkt mij niet zo gemakkelijk om te maken...
Heel mooie kleurencombinatie...
Lieve groeten, Annemie.

Marjan zei

Kan me voorstellen dat je het een lastige vond, maar je hebt er zeker een heel mooie kaart mee gemaakt!

Hazel zei

Thanks for entering your lovely crafting for CHNC challenge 268 - you could also enter this into my CHNC challenge extra for February - I'd love to see it there too x

Anja zei

Wat een leuke kaart! Ik ben wel benieuwd welke sketch het is ;-)
Ik hou van deze blauwe kleur en je kantje is erg leuk!
Lieve groetjes, Anja

Plony zei

Een hele mooie kaart en je hebt een prachtige kleur blauw gebruikt voor deze winterse kaart.
Dankjewel voor deelname bij WLVC, xxx Plony

Scrap@Home by Miranda Bouhof zei

mooie kaart, bedankt voor je deelname bij WLVC
groetjes Miranda

jacinta's hobbyhoekje zei

Wat een leuk kaartje weer zeg
en leuke kleuren ook

gr jacinta

martine zei

Wat een heel mooi kerstkaartje José in de mooie blauwe tinten
fijne dag liefs van martine

Marjanne zei

Je kaart is prachtig! Leuke maar moeilijke scetch! Bedankt voor je lieve berichtje bij mij!

Marjanne zei

Je kaart is prachtig! Leuke maar moeilijke scetch! Bedankt voor je lieve berichtje bij mij!

Sarah - Crea S zei

Supermooie kerstkaart! Liefs, Sarah

Marilyn zei

Gorgeous card and I really like the pretty shades of blue.
Thanks for joining us at Christmas at Sweet Stampin' and I do hope you'll be back again.
Marilyn

Marja Sch zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt met deze schets. Groetjes Marja