donderdag 17 maart 2016

52 Weeks to Christmas

Ik was bijna vergeten dat het donderdag was en tijd om de kerstkaart te plaatsen, we hebben het zo druk de laatste tijd en ik zat nog helemaal in de "Paasflow"!


Voor week 11 heb ik een CAS kaart in vintage stijl gemaakt.
Cardstock is van Bazzill, achtergrond DP is van Basic Grey maar van de naam kon ik alleen nog CAKE lezen, de rest was weggeknipt, het is al een heel oud papiertje, ik denk van 1997 of 1998!
Het DP met de klokken is van Graphic 45: Christmas Past Collection en heb ik weer eens ouderwets gescheurd.  De ornamenten heb ik met een Sizzlits stans en goud craquelé papier uitgesneden. Ik heb er een rood met goud lintje doorgehaald en verhoogd opgeplakt. Tekst stempels zijn van een vel van Sirius Hobby.

16 opmerkingen:

Diny zei

Ja wat raar he....vandaag een kerstkaart en gisteren en paaskaart!
Bij mij is het net zo....ik kom morgen weer met een paaskaart!
Maar je kerstkaart is ook weer prachtig Jose....zo mooi met het gescheurde papier!
Groetjes Diny

Marjan zei

Een mooie kaart met de gescheurde randjes!

!neke zei

Mooie kaart José !

Rosina zei

Heel mooi je kerstkaartje José...leuk gedaan met die gescheurde randjes...

groetjes Rosina
DT-52 WTC

Suzan zei

Prachtige kerstkaart José, superleuk gedaan met die gescheurde randen!
Groetjes Suzan

Nancy Soetaert zei

héél mooie kaart José!
nancy

Colien zei

Wat een mooie kaart, leuk effect dat scheuren! En gezellig dat je er (weer) bij bent bij 52 Weeks to Christmas!
grtz.Colien DT-lid 52WTC

Yvonne zei

Hele mooie kaart José.
Raar hè, kerstkaarten maken tussen de paaskaarten door.

Groetjes,
Yvonne.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat geven die gescheurde randen een leuk effect José. Een mooie kaart zo vind ik. Ja lachen toch, dat kan alleen in blogland, vandaag pasen morgen kerst en vice versa..hihi
Lieve groetjes Miranda

SmilynStef zei

Love the torn edges and pretty ornaments ... so glad you celebrated the Spirit of Christmas Past with us at Jingle Belles.

Tineke van der Linden zei

Mooie kerstkaart! Leuk gedaan met de gescheurde randen.
Groetjes Tineke

Hazel zei

Thanks for entering your lovely crafting for CHNC challenge 272 - you could also enter this into my CHNC challenge extra for March - I'd love to see it there too x

Syl(via) zei

Leuk zo, met die gescheurde randen Jose. Gr. Syl(via)

Lia zei

Wat geven die gescheurde randen een leuk effect!
Lia, DT 52WTC

lauren bergold zei

ohhhhhhhhh what a great card... the combination of paper and images (old school basic grey is STILL one of my faves!) and yes, those torn edges are perfection! so pleased you could join our old-fashioned xmas fun at JINGLE BELLES! ♥

Helen zei

Wonderful card!
Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
Helen x