donderdag 3 maart 2016

Shake, shake, shake!

Voor week 9 van 52 Weeks to Christmas stond een schudkaart op het programma, wat ik heel leuk vond om te maken.


Cardtock is van Bazzill en DP van Pion: Days of Winter. Stempels zijn van Forever Friends en heb ik ingekleurd met Distress Markers, de vleugels en het sterretje heb ik ingevuld met Stickles Star Dust. Het schudgedeelte heb ik met Nestabilities uitgesneden. De sterretjes zijn anoniem. Verder heb ik de kaart afgemaakt met kant,plakparels, een strikje en bedel.
Gelukkig had ik wel alles aan boord want we zijn al een paar weken rond het drielanden punt van Frankrijk, Zwitserland en Duitsland aan het varen, wat tevens inhoud dat ik helaas beperkt internet heb en niet zo vaak bij jullie blogs op bezoek kom.

18 opmerkingen:

Rosina zei

Een prachtig kerst schudkaartje José...zoooo mooi in die roze kleur...en het schudgedeelte is schitterend in die kerstbalvorm...

groetjes Rosina
DT 52WTC

anneke's creaties zei

wauw wat een schitterende schudkaart
ja echt suuuuuper

groetjes anneke

Marijke zei

Heel mooi gedaan en de kleuren zijn ook erg mooi! Super! Groetjes Marijke.

Tineke van der Linden zei

Een schitterende kerst-schudkaart!
Groetjes Tineke

Diny zei

Jij hebt er echt een prachtige kaart van gemaakt Jose!
Het schudgedeelte is super leuk!
Groetjes Diny

Rimmie zei

Hartstikke leuk José! Gave kleur voor een kerstkaart.
Gezellig dat je meedoet met de challenge van 52WTC. Succes!

Groetjes

Rimmie
DT 52WTC

Anoniem zei

Het is een prachtige kaart! Bedankt voor het meedoen aan de challenge. Groetjes Sylvia DT 52 WTC

Leni zei

Wat kan ik anders zeggen dan ''WAUW''. Echt mooi hoor!!

Groetjes Leni

!neke zei

Super mooi gemaakt !
Je kleurkeuze is ook heel mooi !

groeten Ineke

Suzan zei

Prachtige kaart José, vind de kleuren ook prachtig!
Groetjes Suzan

Margreet zei

Wat een gave kleur voor een kerstkaart Jpsé....ik vind hem prachtig!
Heb je mijn blogcandy gezien??
xxx Margreet

Nancy Soetaert zei

schitterende kaart in prachtige kleuren!
groetjes, Nancy

Angelique zei

Prachtige schudkaart. Heel lief geworden met het beertje en een prachtige kleur. Leuk dat het schudgedeelte een kerstbal is.
lieve groetjes Angelique

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk om zo'n mooie kerstbal om te toveren tot schudgedeelte. Ook je gekozen kleuren zijn bijzonder en voor mij maakt dit het tot een originele, mooie kerstkaart José.
Lieve groetjes Miranda

marian zei

Heel leuke schudkaart,leuk model.
Groetjes van Marian.

Marjan zei

Zo lief!! Wat een mooi schudkaartje met de kerstbal en het lieve beertje, José!

Marja Sch zei

Wat een schitterende schudkerstkaart. Groetjes Marja

Marjanne zei

Wat een leuk schudkaartje, shake baby shake! Bij mij is de interent verbinding ook knudde.... vervelend is dat