woensdag 16 maart 2016

Vrolijk Pasen

Nog maar een Paaskaart, deze heb ik n.a.v. een filmpje op Facebook gemaakt


Het is een uitschuifkaart met 2 panelen. Het cardstock is van Bazzill en DP van Basic Grey:Kneehighs. De stempels op de voorkant en het rechterpaneel zijn van Forever Friends die ik ooit van Marja heb gekregen, ze zijn zo schattig hè. Op de voorkant is ingekleurd met Derwent potloden en van het paneel met Distress inkt.
De grasrand is een pons van Martha Stewart, de graspollen zijn een stans van Clearly Besotted, net als de ei-stans. Bloemetjes zijn gemaakt met een pons van Make Me. Tekst in de tekstballon is geprint.


De tekststempel op het linkerpaneel, langs de randen van de panelen en van de paaseieren zijn van Viva Decor. De randen heb ik ook nog gesponsd met distress inkt.
In het rechterpaneel een eyelet geslagen en een lintje erdoor gehaald. De bloemenhartjes zijn pareltjes.

12 opmerkingen:

Rosina zei

Een schitterend kaartje José wat een leuk modelletje is dit en ook prachtige details erop...

groetjes Rosina

Margreet zei

Wat een superleuke creatie, José.
Ik zie dat je weer meedoet bij AnMa Creatief en ik wil je hiervoor graag bedanken met mijn DT hoed op.
xxx Margreet

Dora zei

Zoooo...dit is een prachtig kaart. Die beertjes blijven ook zo leuk.

Diny zei

Wow....wat een gave kaart heb je gemaakt Jose....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

Marjan zei

Een echte verrasingkaart, hoe leuk! Gaaf kaartje, José! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

anja curvers zei

Wow wat een supergave kaart zeg echt een verrassing, leuk, leuk. Bedankt voor je deelname aan DCL.

Ellen zei

Wat een leuke kaart, je hebt de tekstballon op een erg originele manier gebruikt.
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen

Margot zei

Wat een geweldige kaart! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Di zei

Love this - what a surprise when the ribbons are pulled apart :)

Thank you for playing at Cuttlebug Mania!

Hugs

Di xx

Miss Freubelstorm zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet met de Paaschallenge van Kaartjes Inspiratie Challenge.
Groetjes Esther DT KIC

Helma zei

hardstikke leuke kaart. dankje wel voor het meedoen aan de paaschallenge. groetjes helma KIC Team

Ellen zei

Superleuke kaart heb je gemaakt. Je kleurwerk vind ik geweldig mooi! Gezellig dat je meedoet bij AnMaCreatief.

groetjes, Ellen