donderdag 19 mei 2016

52 Weeks to Christmas

Week 20 alweer, ik heb helaas al een paar keer niet op tijd mijn kaart af gekregen of niet op tijd kunnen plaatsen. Deze kaart is gemaakt met de sketch van de Crazy Meiden Club en ik heb een plaatje gebruikt uit het mooie pakket wat ik hier in maart gewonnen heb.
 
 
Het cardstock is van Bazzill en DP zijn twee verschillende lijnen van Maja Design: Vintage Summer Basic & Vintage Baby. Het plaatje is van Gerda's Hobbyshop. Ik heb alle papier met de distresser op geruwd. Op het plaatje en ernaast heb ik Strass-steentjes gebruikt. Tekst stempel is van MD. Onder een kantje met satijnband en boven een paar roosjes van Marianne Design waar ik een plakparel als hartje in gedaan heb en een strikje met pareltje.
 
 

16 opmerkingen:

Diny zei

Wauw.....wat een prachtige kaart in deze mooie kleurtjes Jose.....schitterend!
Groetjes Diny

marian zei

Een prachtige kerstkaart, en erg mooi papier in die zachte kleurtjes.
groetjes van Marian.

Trijntje zei

Wat een leuke kerstkaart met dit mooie plaatje jose. Groeten Trijntje

Suzan zei

Prachtige kerstkaart heb je gemaakt José!
Groetjes Suzan

Syl(via) zei

Wat ontzettend mooi Jose! Echt vintage. Gr. Syl(via)

Margreet zei

Wat een prachtige kleuren heb je gebruikt José....heel mooi kaartje!
Heb je gezien dat je bij mij een digi kunt winnen?
xxx Margreet

Colien zei

Mooie kaartje in prachtige tinten!
En gezellig dat je meedoet met 52WTC, dankjewel!
grtz. Colien, DT-lid 52 weeks to Christmas.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kerstkaart José. Mooie kleurtjes, een beetje shabby chic, ik hou ervan :-)
Lieve groetjes Miranda

Rosina zei

Wooow José wat een super mooie kerstkaart heb je gemaakt...heeft echt een chique uitstraling met die leuke accentjes erop...
groetjes Rosina
DT 52WTC

Plony zei

Een prachtige kaart José....mooi zacht van kleur en de bling bling geeft er nét dat extra aan.
Een heel fijn weekend, xxx Plony (WLVC)

Jolanda zei

Wow.....wat een mooi kaartje en een mooie zachte rose tint. Ja de bling bling schittert je te gemoed. Dank je wel voor het meedoen met onze challenge.

groetjes Jolanda (WLVC)

Lorraine A zei

Gorgeous card José, the baubles are so pretty, I love the delicate colours and gems, the whole design is stunning!

thanks for joining us on the ABC Christmas Challenge
luv
Lols x x x

Marjan zei

Wat een mooie kaart! De zachte kleuren vind ik prachtig en het romantisch ervan ook! het is inderdaad een beetje shabby chic, een stijl waar ik erg van houd. Fijn weekend!

Hazel zei

Thanks for entering your lovely crafting for CHNC challenge 281 – you could also enter this into my CHNC challenge extra for May - I'd love to see it there too x

Jacqueline DH zei

Wat een lief kaartje José! Bedankt voor je deelname aan WLVC!

groetjes
Jacqueline

Dorte zei

A beautiful card, José - I love the soft look. Thank you so much for joining us at ABC Christmas Challenge.
Dorte x