donderdag 2 juni 2016

52 Weeks to Christmas

Week 22, voor de challenge moest je een ronde kaart maken met een of meer dieren erop. Nou had ik weer eens een keer niet goed gelezen en had een mooie ronde kaart gemaakt maar er stond geen dier op dus over geschakeld naar plan B en alsnog een kaart met een dier erop gemaakt, de andere komt dan volgende week erop.
 
 
Het cardstock is van Bazzill en heeft een mooie glans maar ik weet niet of je dat op de foto goed kunt zien. DP is van S.E.I.-Wintersong. De herten zijn uit een vel DP geknipt. De woorden zijn van Crealies en heb ik uit een vel glitterpapier gestanst. Met de Bowdabra heb ik een strik gemaakt met verschillende linten, parelrand, bloem en bedel.
 

17 opmerkingen:

Diny zei

Wat mooi dat je dat zegt van een dier en niet goed gelezen....ik heb ook op het laatste moment twee vogeltjes toegevoegd! Maar jij hebt een prachtige ronde kaart.....met dieren gemaakt Jose....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

marian zei

Een prachtige,chique kerstkaart. Heel fijntjes.
Groetjes van Marian.

anneke's creaties zei

wat een schitterend kerstkaartje
heel erg mooi gemaakt
ook ik had een dier vergeten en heb toen vogeltjes uitgestanst

groetjes anneke

Marjanne zei

O dit is wel een héle mooie kaart!, goed plan hoor, B! (als plan A niet lukt zijn er tenslotte nog 25 letters over!)

Margreet zei

Mooi plan B, José...en dan nog wel 2 dieren!
xxx Margreet

Rosina zei

Heel mooi dit leuke ronde kerstkaartje José....zoooo mooi in die fijne zachte kleurtjes...

groetjes Rosina
DT 52WTC

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje José!
Groetjes Suzan

Nancy Soetaert zei

mooie kaart in deze kleuren!
nancy

Alison zei

This is beautiful - I love your card design and the soft pretty shades. Thank you for joining us at Winter Wonderland.
Alison x

Marjan zei

Wat een prachtige kaart in deze mooie ijstinten! Heel mooi, José!

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooi sereen kaartje Jose, met de prachtige hertjes erop. Gezellig dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes ,Ingrid.

Margo zei

Wat mooi José ! Zo mooi licht van kleur ! Heel elegant !
Groetjes
Margo

Syl(via) zei

Mooi in deze ijstinten! Gr. Syl(via)

Angelique zei

Prachtige kerstkaart, heel stijlvol in dat ijsblauw.
lieve groetjes Angelique

Tineke van der Linden zei

Een schitterende kerstkaart! Blauw vind ik zo mooi voor deze kaarten.
Groetjes Tineke

Colien zei

Wat een mooie ronde kaart met hetjes! Gezellig dat je meedoet met onze challenge, graag tot volgende week :)
grtz. Colien (DT52WTC)

martine zei

Hoi José
wat een schitterend kaartje in die mooie zachte pastelkleurtjes
ook je andere creaties die ik al gemist had zijn prachtig gemaakt allemaal
fijne maandag liefs martine ook bedankt dat je langs kwam op mijn blog