maandag 20 juni 2016

Luierbaby

Vorige week is ons eerste kleinkind geboren en ik had deze luierbaby gemaakt, natuurlijk ook een bijpassende kaart met haar naam erop.
 
 
 
Zoals de naam doet vermoeden is de baby en het aankleedkussen gemaakt van luiers
 
 
Cardstock van de kaart is van Bazzill en het DP is uit een blokje van Little You dat ik gewonnen had bij de liftchallenge; hoe toepasselijk deze super leuke baby papiertjes en ze matchen zo mooi bij het babypakje! Stempels zijn van Clearly Besotted en heb ik ingekleurd met Distress markers. De naam heb ik uitgesneden met de Cricut machine. 
 
 
 

12 opmerkingen:

Poppe m zei

Hallo José ,
Wat een prachtige luierbaby
En een super mooi kaartje heb je gemaakt
Van harte gefeliciteerd met je kleinkinderen
Groetjes van martine

Marja Sch zei

Natuurlijk van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie eerste kleinkind. Wat ontzettend leuk zo'n luierbaby met een baby roos kaart. Groetjes Marja

Marja Sch zei

Natuurlijk van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie eerste kleinkind. Wat ontzettend leuk zo'n luierbaby met een baby roos kaart. Groetjes Marja

Nancy Soetaert zei

Proficiat met jullie kleindochter Roos. een luiertaart zag ik al, maar een luierbaby nog nooit! Schitterend! ook een heel mooi kaartje!
groetjes, nancy

Unknown zei

Dit prijsje kwam op precies de juiste plek! Superschattig kaartje en die luierbaby is ook geweldig, dat heb ik nog nooit eerder gezien! Nogmaals gefeliciteerd met jullie kleindochter!
Groetjes Elly

Marjan zei

Van harte gefeliciteerd José!! Mooi is je kaartje voor kleine Roos! Leuk hé, dat je dan juist de prijs won van Elly, dat moest gewoon zo zijn! Wat een leuk idee, die luierbaby met aankleedkussen, ook ik heb dat nooit eerder gezien.

Loes Oorschot zei

Hartelijk gefeliciteerd met Roos! Wat leuk! De luierbaby is echt prachtig en het kaartje erg leuk!
Groetjes, Loes

Diny zei

Hallo Jose,
Van harte gefeliciteerd met je kleindochter Roos.....wat een mooie naam!
De luierbaby heb je prachtig gemaakt....ik had er nog nooit van gehoord!
Ook je kaartje erbij is prachtig. Geniet van jullie kleine meisje.
Groetjes Diny

Marfien zei

Hallo trotse oma en opa, hartelijk gefeliciteerd met jullie kleindochter, mooi cadeau heb je gemaakt met een prachtig kaartje

Tineke van der Linden zei

Wat leuk dat je oma bent geworden José!
Supergaaf is je luierbaby!!! OOk je bijpassende kaartje is suuperlief.
Geniet maar heerlijk van Roos!
Groetjes Tineke

Marjanne zei

Oh dat heb ik nog nooit gezien! Wat leuk José! En nogmaals gefeliciteerd met je kleine Roosje!!

Marjanne zei

Oh dat heb ik nog nooit gezien! Wat leuk José! En nogmaals gefeliciteerd met je kleine Roosje!!