donderdag 1 december 2016

52 Weeks to Christmas

Week 48 was een challenge week: maak een kaart zonder traditioneel kerstpapier.
 
 
Ik heb gekozen voor een CAS kaart met alleen een stempels. Ik heb met een, door mij nog niet eerder gebruikte techniek gestempeld, namelijk direct met distress markers de inkt in de juiste kleur op de op de stempel tekenen. Best een secuur werkje en je moet wel geduld hebben, daarna met een waterpenseel de inkt van de randen oppakken en de stempel geheel inkleuren. Het viel nog niet mee, ben ook nog niet helemaal tevreden maar het was wel leuk iets nieuws uit te proberen. De bloemstempel Poinesettia is van Alesa Baker Designs en heb ik vorige reis in Amsterdam bij Posthumus gekocht. De tekst stempel is van Marianne Design.
 


 

4 opmerkingen:

Diny zei

Wat een prachtige kaart Jose!
Groetjes Diny

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie kerstbloem op je kaart Jose. Bedankt voor het mee doen met de challenge bij 52 WTC. groetjes ,Ingrid.

Nancy Soetaert zei

niet helemaal tevreden? Ik vind dit prachtig werk! echt supermooi!
groetjes
nancy

Margo zei

Wat prachtig José ! Zo mooi ingekleurd !