dinsdag 27 december 2016

Vintage verjaardag

Voor een verjaardag heb ik deze kaart gemaakt en ik wil haar mee laten doen bij de  laatste challenge op het WLVC blog #80. Ik heb de sketch van Cheerful Sketches van december gebruikt.
 
 
Cardstock is van ColorCore en dp  op de achtergrond is van Pion de bruine stippel weet ik helaas niet. De foto is ons mam als kleuter. De stans waar de foto opstaat is van Joy, net als het hoekje. De blaadjes zijn van ECD. Het tekst ticket heb ik zelf gemaakt. Verder heb ik de kaart afgemaakt met bloemen, kant en parels.
 

12 opmerkingen:

Diny zei

Wow....wat een super leuke kaart Jose!
Groetjes Diny

Margo zei

Wat een prachtige kaart José ! Je bloemen zijn erg mooi ! De jarige is er vast erg blij mee !

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een grappig idee om een foto van je moeder als kleuter te gebruiken José. De jarige zal zeker blij zijn met deze mooie, lieve kaart en wat een respectabele leeftijd..jeetje.
Lieve groetjes Miranda

Margreet zei

Wat een prachtige kaart José en wat een leuke foto van je moeder (de mijne hoopt 90 te worden).
xxx Margreet

!neke zei

Heel mooi !!!!!!
Wat leuk die foto !!!!
groeten Ineke

Jolanda zei

Een prachtig kaartje en wat een prachtige leeftijd en hoe leuk is dit gedaan dat ticket. Dank je wel voor het meedoen aan onze laatste challenge bij WLVC.

Groetjes Jolanda

Plony zei

Dit superschattige kaartje is het laatste kaartje waar ik namens WLVC een reactie op achter laat. Met een knoop in mijn maag bedank ik je voor deelname maar......we zien elkaar vast wel terug op internet.
Fijne jaarwisseling en tot ziens. xxx Plony

Rosina zei

Heel mooi dit vintage kaartje voor je moeder José....wat een leuke foto van haar als kind...ze heeft wel een heel mooi winterjasje aan...past perfect bij de kaart...en ook nog gefeliciteerd met haar verjaardag...hele mooie leeftijd heeft ze al....

liefs Rosina

Joanne kramer zei

Prachtig! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

Bernadet zei

Wat een superleuke kaart José!
Geweldig leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

Dora zei

Mooie kaart!

carla zei

Een prachtige kaart.
Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches.
Bedankt en succes.
Groetjes,
Carla